Thursday, May 26, 2011

akhirnya....aku kena juga!!!!!!

Akhirnya aku berjaya menghapdet blog guna handphone baru yang tak seberapa baru ni. Ya!!!!! Aku berjaya.

Tapi bukan ini ceritanya......ceritanya adalah...jeng..jeng..jeng...


Aku kena juga buat sistem baru...setelah fight bermati2an dalam miting tadi....aku kalah juga.

Memang....memang....memang....

!@#$$&&*!@#$%%&&+;++'*#*#&@?!

So....hadiah dari kekalahan itu adalah shopping di jj equine...dengan membeli barang2 bangang...sebengang hatiku,saat ini...

Esok aku publish okey...sebabnya aku tak berjaya lagi menghaplod gambar dari handphone ini.....mari kita penuhkan tangki dulu dengan pizza hut...kasi gooommmuukkkk!!!!!!

No comments:

Post a Comment

Jom Mengomen...

Percutian ke iCity

Assalamualaikum.. Sambung cerita percutian yang mendukacitakan di Genting Highlands.... Nak cerita sekali harung hari tu..masa tak bera...