Monday, May 30, 2011

Tugas Saya Hari Ini...

rite now.....aku sedang berduti....eh..eh bercuti sebenarnya. so far..tak banyak panggilan masuk. dari kol 4 pm tadi baru ada 5 panggilan. tak der kaitan langsung dengan duti i hari ni. so, aku ada masa untuk berblogwalking. mengunjungi rumah rumah member yang dah kenal...yang belum kenal dan yang baru nak kenal2. so..satu2 aku terjah...and petang33 gini mood aku lebih menjurus ke arah blog2 masakan dan resepi serta vacation ker obersi. maklumler....nak masak dah tak tau nak masak apa...so this time 4 me to check resepi2 baru yang aku tak tau lagik. vacation plak.....ni sadisnya...teringin nak bawa anak2 gi obersi...tapi takder masa lagik yang sesuwaaaiii.....

semalam aku join famili dei for ict department. best + letih. sori geng ajk..tak sempat nak tunggu sampai habis. letih bangat. hubby akupun dah penat gilos....menunggu jer. kol 9am kami sampai..kol 2pm aku cau balik. sepanjang perjalanan princesses aku tido tergolek dalam kereta...aku pun tumpang nak tertido gak..tapi bila my hubby kata dia pun ngantuk...harussslah aku buka mata luas222...takut sumer terlena selama2nya. hehehe. tak sempat nak bertobat.

boring plak dalam bilik ni. TV plak dari tadi kalo tak channel BBC channel awani. nak aja aku buka 104 atau 712..tak der ler boring sangat. ni muuhhsaaan jer. nak buka lagu...bilik ni sunyi sepi...kang bising plak. earphone pulak tak bawa. pastu kalo pasang earphone...kang orang lain kata gilo plak. dah ler bertugas jadi operator...dok pakai earphone..kan ker tak logik lakunya.

apa la anak2ku buat di saat ini....kesian diorang. nak buat camner....bondanya kena bertugas "berkhidmat untuk negara" anak2nya plak jadi mangsa. ohhh!!!! ikhlas chem...ikhlas!!!.

dah makan ker blom anak2 aku ni???
mana ler papa diorang bawa diorang makan..macammana ler keadaan rumah aku ni.???

naseb baik aku dah sembunyikan sumer mainan masuk dalam stor...jangan hubby aku buka sudah..kalo buka...wahhhhh!!!! mau jadi kapal karam umah aku.

eh!!eh!! orang lain sibuk berduti..aku bercuti2....heheheh. sekali sekala kan???. naseb baik relax sket. sepanjang 4 kali duti ni la first time call agak kurang memberangsangkan..

argghhhh!!! bosan la bos aku ni. time aku duty2 pun call aku. pastu sebook tanya pasal keje aku. memang la aku dah habis keje...dah kerah macam nak mampus...keje aku cepat siap...cepat selesai. pastu cincai222... pastu sebuk kata aku dah takder keje untuk tahun 2011.

helllooo...itu database sapa mau jaga haaa...sapa mau update itu posting???
itu ID intranet sapa mau create...???
itu laporan aduan bulanan sapa mau generate and ekstrak???
ada di keeeesaaaahhhhh???
what ever la bos...
pas ni kalo cakap lagi aku tak der keje..mau aku bentang satu2 keje aku...okessss!!!!

lagi mau suh aku buat data migration ker???
kalo orang lain tau plak...itu tak boleh concentrate...ini tak boleh concentrate...sistem plak buat satu satu..

aku pun mau camtu jugak....buat keje satu2..ni bagi kat aku 3 sistem develop serentak. 3 bulan aku mereng wooo....pas ni mau buat muka ketat gak la...macam orang lain.

p/s : nak buat senarai keje la...kasi bentang2 satu2 depan mata.

No comments:

Post a Comment

Jom Mengomen...

Percutian ke iCity

Assalamualaikum.. Sambung cerita percutian yang mendukacitakan di Genting Highlands.... Nak cerita sekali harung hari tu..masa tak bera...