Wednesday, May 11, 2011

Wednesday Punya Cerita - Episod Lara

agak kelam background blog aku...sekelam orangnya...huhuhu...baru best..

"hitam itu menawan..
hitam itu pereelissss...."

nak dipendekkan citer...bibik aku tak balik ke mesia. sepatutnya flight dia kol 9.10pm 8 mei...tapi tak sampei33..nasib baik aku tak tunggu kat airport..kalo tak mampus ko bibik. mesti korang tak faham kan....secara ringkasnya..."bibik aku sudah melarikan diri secara terhormat...di mana dia pulang ke kampung tapi ngak222 pulang2 lagi ke sini"..

maka mengelupur ler aku mencari nurseri. naseb baik ada nurseri opis..baru jumpa kak nor tadi..dan beliau dengan rela hati menerima kedua2 anak aku untuk menghabiskan waktu2 sengang dan lenggang di situ...fuhh!!!!!! selamat.

alkisah..tadi time lunch aku ke cic...saja sebey22 ke situ. sekali mak ko..harga tak berbaloi langsung dengan facilities yang disediakan. laki aku yang cerewet tu trus pangkah. apa taknya...bayar mahal...aircond langsung tarak...kipas satu. pastu kat situlah tempat main..tempat lalu lalang..kat situ jugaklah solat. sejadah takder. silap la cic..korang tunjuk depan laki aku. harus kena cantas. pendapat laki aku...setakat ni dia tak jumpa lagi sekolah yang boleh menandingi keprofesionalisme smart reader...aku pun rasa camtu. mana2 aku pegi SRK juga best. cikgu profesional...selesa...takder ler cam makcik2 jer. pendapat aku la...pendapat korang aku tak tau. so...next year aina akan masuk SRK jugaklah..tahun ni jer aku terpaksa letak kat qdees sebab SRK takder sesi pagi untuk 4 tahun. tapi aku rasa..memang SRK best....tengok pada Ain aku hantar seawal 4 tahun ke SRK..sampai 6 tahun..so, nampaklah kematangannya berbanding dengan rakan2 sebaya yang lain. tak caya...try ler...hehehe

wahhh merapu aku hari ni...
sebenarnya aku best gak bila bibik takder..sebab aku memang tak nak dah pakai bibik ni. anak2 dah besar...bibik aku dok umah goyang kaki jer..pasal anak2 dah sekolah. so, bila takder bibik ni banyak benda aku leh jimat. bil air, api, makanan (takpayahlah selalu kepasar)..gaji bibik pun boleh bayar ker aku ( kan hubby kan??)...hurrrmmmm privacy...merdeka...boleh kurus secara semulajadi.

ok....stop kat sini dulu lah yer....berdosa i. ampun tuhanku...





1 comment:

Jom Mengomen...

Percutian ke iCity

Assalamualaikum.. Sambung cerita percutian yang mendukacitakan di Genting Highlands.... Nak cerita sekali harung hari tu..masa tak bera...