Friday, May 27, 2011

Karak = Roti Nan Ayam Tandori



Hari jumaat yang walang....
sepatutnya hari yang gumbira bertukar derita...because of ada pembentangan dan perbincangan dengan bos. so, aktiviti tengok movie yang kononya2 'karak' hari ni bertukar menjadi 'kerak'. sakit ati sungguh!!!!

so, bagi menggantikan rasa sakit ati dan frust tu...aku bawa anak2 aku gi makan nasi arab..tapi bukan nasi ya..hanya roti nan dengan ayam tandori sajoooooooo. sedap weeehhhh!!

ayam tandori tu aku habiskan sorang...sedap. anak2 aku tak suka sebab pedas...lagi diorang tak suka lagi best...kenyang peroot aku.

muka budak yang suka mengadap kamera....tengah menangis pun boleh stop untuk senyum..pastu sambung nangis balik.


ekceli ,aktiviti memenuhkan tangki ini dibuat selepas jam 1.00pm tadi..lepas jemput anak2 dari skul...pegi makan dulu....kasi kenyang2 baru hantar ke nurseri. roti nan hanya sekeping..kerana mak nak ajar anak2nya diet. so, takleh makan banyak2....itupun aku jugak tukang habiskan. seeee...macammana aku nak kurus..kalao aku jugak jadi ahli dewan bandarayaKL.

jam dah time....sila buat keje masing2 ya....panggilan telepon menandakan waktu kerja dah mula.

No comments:

Post a Comment

Jom Mengomen...

Percutian ke iCity

Assalamualaikum.. Sambung cerita percutian yang mendukacitakan di Genting Highlands.... Nak cerita sekali harung hari tu..masa tak bera...