Monday, May 30, 2011

Menu Makan Malam Sewaktu Bekerja



ini menu makan malam saya...hanya malam ini. adusssss!!!!!!!!!!!!!...menu apa ni...harus gemuk lepas ni

Kalau hari22 ada makan free macam ni kan bessttt!!!...jimat duit...boleh ternak lemak banyak22..bestttnyeeee....aku dapat bayangkan macammana rupa aku kalo hari2 berterusan macam ni. untuk malam ni aku mahapkan..sebab tengah bengang dengan bos aku yang tak habis2 suh aku buat data migration (eh!! apa kaitan dengan ikan tenggiri tu??)

ikan tenggiri masak lemak..sedapnye...so yummy!!!

ikan kerisi masak kicap...sup ayam



ulam-ulaman...ikan masin...sambal belacan..telur dadar...sayur kacang buncitttt goreng


cucur udang + pisang goreng untuk minum petang.

dan gambar di bawah adalah makanan aku....sungguh enak walaupun tanpa nasik. arrggghhh!!! gemuk la aku lepas ni. dah la makan jam 9.00 malam. nyesalnyaaaaaa....






p/s : dah makan baru nak nyesal...memang sesal kemudian tiada gunanya chem oiiii...esok jogging!!!!!!

No comments:

Post a Comment

Jom Mengomen...