Monday, May 30, 2011



aktiviti di hari sabtu yang best...

bawa anak2 gi salon....trim rambut aku then cuci rambut kami 3 beranak. best!!!.....

gambar atas....ain sedang di blow rambutnya. masa tu aku tengah gunting rambut. sempat lagi snap gambar dia kat sebelah aku. sibuk nak cuci rambut jugak. sebulan sekali bolehlah..jadi aktiviti rutin. untuk budak2 rm20...dewasa rm25. pas ni..aku dah minta bajet kat my hubby....sebulan kena ada peruntukkan untuk kami..wanita2 ayu beramah mesra di salonnnnn.

aina pun sibuk...time aina..aku dah siap curly2kan my hair. saja...kasi kembang macam alleycat. hahaahha..so banyaklah masa nak snap picca dia. wahhhh!!!!!!!! baru umo 4 tahun...tapi over macam 14 tahun..kalo 24 tahun mati ler aku...lagi la gedikkkksssss..


disebabkan rambut dia semula jadi dari kecik curly...so, aku minta amoi tu straight kan rambut dia. punya la tahan nak bagi lawa. padahal sebenarnya kalo dengar bunyi orang blow rambut dia dah cuak gila dah.

ps dah siap...tak sabar2 nak tunggu papa dia balik keje...nak tunjuk rambut barunya

p/s : lepas ni boleh pakat2 kami 3 beranak punya spa Q

No comments:

Post a Comment

Jom Mengomen...

Percutian ke iCity

Assalamualaikum.. Sambung cerita percutian yang mendukacitakan di Genting Highlands.... Nak cerita sekali harung hari tu..masa tak bera...