Wednesday, May 25, 2011

Hari Pemalas Sedonia

hari ni aku jadi mak pemalas sket....bangun tido kol 5.30am. tak sempat nak siapkan makanan untuk bekalan anak2 aku. so hasilnya....seperti gambar di bawah.

2 ketol kuih gulung a.k.a ketayap setiap sorang....and kek lapis yang aku beli kat giant. dah ler buat kuih jer....aku gulung 4 gulungan jerrrr....memang pemalas yaaaannnngggg amat. tapi komen anak aku tengahari tadi....."esok nak kuih ijau lagi...tapi nak banyak. dua gulung tak cukup" vanggggaaaaa beb!!!! sedaaaappppppppppp....

ok standby mau balik umah....

p/s : yeeeehaaaaaa...dapat dua lagi order set herbalife. dah dekat nak puasa....tinggal 3 bulan..so masing nak tampil menawan ....alhamdulillah..

No comments:

Post a Comment

Jom Mengomen...

Percutian ke iCity

Assalamualaikum.. Sambung cerita percutian yang mendukacitakan di Genting Highlands.... Nak cerita sekali harung hari tu..masa tak bera...