Wednesday, April 06, 2011

Akademi Fantasia 9

Tengok AF9....????
tak tengok??? rugi...ini kan AF terakhir..konon222nya lah. ntah2 nak buat gempak...tarik rating penonton..maka katalah ini yang terakhir. dah kenal benar dah astro ni. silap2 pasni ada lagi yang ke 10, 11, 12, 13.....

aku tak pernah ketinggalan tengok AF ni...teman aku tengok adalah bibik aku. peminat setia AF. siap bibik aku leh mengulas lagi. tapi paling2 best AF yang aku tengok...AF1 dan AF2 lah. masa tu nampak student2 AF memang luhur nak belajar. AF sekarang ni gedik jer lebih. pastu pilih yang cun2 jer. nampak sangat nak jual muka...bukan bakat.

tapi antara pelajar yang aku suka untuk AF kali ni adalah...

miza...badan tombam...tapi suara mantap sehhh!!!! teringat kat aizat dulu. macamni jugak..pastu tersingkir. aku rasa miza ni pun bakal tersingkir....tapi sayanglah kan. bakat dah cantik..harap2 peminat2 yang mengundi leh menilai mana yang best. aku tak mengundi..minat tengok jer. tak koser nak buang2 duit gi undi. merugikan wang negara jer.




lena pulak...suara dah sedap..tambah2 lagik masa nyanyi lagu dag dig dug tu. wahhh gelak dah macam goyang inul. tapi masa nyanyi lagu wann tu..aku tak terpukau pun. dah sebijik macam wann. kot ya pun...janganlah tiru sebijik. tapi si lena ni yang aku tak best adalah kegedikan dia. ubahlah tebiat tu ya dik...kang peminat tak undi. juallah mahal sket...takyah la murah2 sangat. peminat sekarang dah tau nak menilai. gedik2 sikit out lah yer...


yang ni...ooo yang ni cantik. 40 kali tengok pun aku tetap kata dia cantik. cuma tak pandai bercakap sket. paknil tanya lain..dia jawab lain. apa2pun dia tetap cantik. sah...ramai peminat ni...waka waka waka la ya....

1 comment:

  1. akak suka miza? hmm... sy sempat tengok AF minggu satu... persembahan vokal miza banyak perlu diperbaiki. AF kali ni kebanyakannya (9 drpd 12) vokal tak bagus... rasa bazir masa plak tengok. nasih baik tengok versi download internet, boleh forward2. Jauh ketinggalan la berbanding standard kualiti peserta american idol season 10 nih)

    ReplyDelete

Jom Mengomen...

Percutian ke iCity

Assalamualaikum.. Sambung cerita percutian yang mendukacitakan di Genting Highlands.... Nak cerita sekali harung hari tu..masa tak bera...