Wednesday, April 06, 2011

Sedetik Lebih

SEDETIK LEBIH

Setiap nafas yang dihembus

Setiap degupan jantung

Aku selalu memikirkanmu

Dalam sedar dibuai angan

Dalam tidur dan khayalan

Aku selalu memikirkanmu

Ternyata ku perlukan cinta dari dirimu sayang

Barulah terasa ku bernyawa

Kasihku…ku amat mencintai kamu

Kerana kau beri erti hidup

Ku kan terus mencinta sedetik lebih selepas selamanya

Di kala penuh ketakutan dengan badai kehidupan

Ku bersyukur adanya kamu

Biarlah kehilangan semua yang dimiliki di dunia

Asal masih adanya kamu..

percaya tak...selama ni aku tak pernah dengar lagu ni. dok baca dalam fb member2...dok baca dalam blog...orang cakap best. tapi aku tak pernah bernafsu nak cari lagu ni atau nak try dengar. sehinggalah kemunculan anuar zain hero malaya pad amalam ABPH lepas. wahhhh!!!!! rasa tersentap...terpegun...terkesima. memang layak jadi hero malaya. ada value.

tapi lagu ni cam ada2 iras lagu nyanyian Adira AF8...KU ADA KAMU. mungkin lagu tu versi wanita...lagu sedetik lebih ni versi lelaki. dah sah2 kan penulis lirik lagu ni hero yang sama...maka bunyinya pun harusss sama dong!!!

sambil2 menaip entry ni aku sedang melayan lagu ni...sungguh tersentuh!!!!! rasa nak menangis...rasa nak terkentot..rasa nak peluk laki aku pun ada. heheheh.

tabik spring la kat lagu ni....ringkas...tapi penuh bermakna. harap2 pasni kru leh produce lagi lagu2 yang lebih best. takder la lagu2 tangkap lentuk cam zaman2 spin, spoon, scoin dulu tu...boooosssaaannnnn...




No comments:

Post a Comment

Jom Mengomen...

Percutian ke iCity

Assalamualaikum.. Sambung cerita percutian yang mendukacitakan di Genting Highlands.... Nak cerita sekali harung hari tu..masa tak bera...