Friday, April 15, 2011





Update terakhir hari ni...
wahhh ..secara rasminya diumumkan bahawa hari ni adalah hari menghapdet blog...
huuaaahuaaahuaaa...

nak dengar citer tak???
tadi bos panggil aku..
ingatkan nak bagi saguhati..
atau nak bagi beribu2..
kuangkuangkuang
sekali ko..aku dapat keje baru..
kan aku dah kata...no more relax..
jangan harapler chem..
ko leh dok goyang kaki..
keje ko kan berantai..
habis satu..satu lagi mari..
kadang2 bukan satu..tapi 40 sekali mari
huahuahua..

next week..aku akan kembali kepada keje lama aku...tengok database...tengok data beriban2222...tengok indexing...tengok data updating..
ada sesapa nak ganti???...hisshhh!!! jangan harapler...aku lah database administrator..aku lah juga SA....kadang2 merangkap PA...cuma tak jadi cleaner toilet jer....(eh..eh...ada orang berak tak flush kat toilet tingkat 3 ni..pengotor betulla...nak kata sekolah rendah..dah mak budak sekolah rendah. tapi tak gheti2 nak flush...bangang betol!!)
buhsaaannnn!!!!!!!!

so, hari ni..mau relax2 sket..sebab minggu depan aku tau akan kejung aku tengok data..
mata pun mesti akan juling...oh no!!!!

seronok plak kalu jadi suri rumah sepenuh masa...hantar anak sekolah..masak..baca majalah...tengok tv..check homework anak..

tapi nanti saper nak bagi duit kat aku untuk shopping....







3 comments:

  1. ape tu??/ hahaha.. same la kita.. banyak keje... pening bila fikir kerja yang banyak sangat... nak cuti lame2... kan best kalau banyak cuti kan.. kan...

    ReplyDelete
  2. Apa yang bulat2 tu? Tak faham...

    ReplyDelete
  3. kalau boleh cuti best la...lepak2..makan angin. ni keje tak pernah habis. tapi betul juga kata kawan aku..kalau fikirkn keje memang tak pernah abis.

    ReplyDelete

Jom Mengomen...

Percutian ke iCity

Assalamualaikum.. Sambung cerita percutian yang mendukacitakan di Genting Highlands.... Nak cerita sekali harung hari tu..masa tak bera...