Monday, April 18, 2011

Maharaja Lawak

tengok maharaja lawak???
tak tengok???
rugi..rugi..rugi..
best!!!!!!!!...gelak meleleh air mata..
selain dari tengok famili sarjana..imam muda...akademi fantasia 9..
maharaja lawak boleh juga jadi pengerat keluarga..
mau taknya...
sama2 gelak..
sama2 ketawa..
sama2 meleleh air mata..

aku??
aku suka tengok..
apatah lagi maharaja lawak adalah kegemaran hubby aku..
so, apa yang jadi kegemarannya..
secara automatiknya ..
jadi kegemaran aku..
baru istri yang sehati dan sejiwa..

so..hari jumaat malam sabtu..
aku akan pastikan kol 10 sumer dah ready..
daripada segelas nescafe tarik..
sehingga 2 botol susu untuk anak aku
dah tersedia depan tv..
supaya bila time aku bergelak2...
takder le gangguan yang mencelah..

Bila sebut maharaja lawak..
of cozzzz la aku suka sepah dan jozan..
lawak menjadi...ringan dan sopan..
paling best sepah la..
memang lawak gila...tambah2 lagi bila time Shuib menyanyi..
rasa nak pecah prot..gelak..
memang layak digelar raja lawak..

jozan pulak..aku suka kalo time selamba..
diorang ni kalo planning2 tak menjadi punya..
kalau spontan harus kena ketawa..

amir???
amir ni kesian aku nengok..
dah jadi macam badut dan maskot maharaja lawak.
kesian...kenapalah tak disingkirkan awal..
tak gelak serba salah..
dah gelak kang orang kata gilak..
memang lawak tak jadi lawak..
lalu apa yang harus ku buat..
tapi mujur ada amir..
ada juga masa aku nak ke toilet..bancuh milo..
orang kata masa dia atas stage boleh diibaratkan iklan yang panjang..
tapi lenkali time amir beraksi..eloklah diujung skali..
kalau tak ilang mood aku nak mengundi..

akhir kata...wassalam...
en3 takder mood..tapi nak juga menaip..tangan sedang gatal

No comments:

Post a Comment

Jom Mengomen...

Percutian ke iCity

Assalamualaikum.. Sambung cerita percutian yang mendukacitakan di Genting Highlands.... Nak cerita sekali harung hari tu..masa tak bera...