Friday, April 15, 2011

Aku Suka...Aku Suka...Aku Suka...hahahaha

mak aiii...
jarang2 hapdet blog..
sekali hangin mai..en3 macam ayaq...
laju jer...sehari tiger..(tiga)

heheh..
hari ni hari jumaat..
nak keluaq rehat rasa penat..
nak tengok pesbook pun meluat..
boring..

lepak kat opis....takder teman..
takder sapa yang tinggal..
si repana..dah bersemayam bertelangkup atas meja..
tinggal makcik dalam bilik...dengar keyboard jer berbunyi...mesti tengah buat keje..
orang berdedikasi...hidup untuk keje..berkhidmat untuk negara..
macam tu la...

aku nak buat keje...???
oh tidak ler..
perasaan malas dah bermaharajalela..
campur plak dengan otak yang gila2..(kena ada 2 ...kang jd gila)
harusssss la...goyang kaki saja..
tengok pc, tengok blog...tengok cerita..
hahahahahahaha...
aku suka....aku suka...aku sukaaaaaaaa..hahaha

dah222 dah 222 dah222...
ambil bantal busuk...
sila buat peta..
tumpang orang takda...

No comments:

Post a Comment

Jom Mengomen...

Percutian ke iCity

Assalamualaikum.. Sambung cerita percutian yang mendukacitakan di Genting Highlands.... Nak cerita sekali harung hari tu..masa tak bera...