Tuesday, April 19, 2011

Berblog time Opis Hour???!!!

Salam semua....

semalam time miting terbesembang dengan bos aku..regarding kepentingan memblock laman sosial like facebook n twiter. so..aku pun bertanyalah...why kita mesti sekat2 people from guna this social network...?? ministry2 lain buka...tak kisah pun. so..my bos pun menjawab...dengan perlahan..but sentapppp gue nyah...jawapannya "kita boleh tak block...asalkan manusia ni amanah...contoh paling mudah..hapdet blog time opis hour...apa citer". kelu aku. memang ler dia tak pernah baca blog aku. harap2 ler...lagipun berapa kerat sangat manusia masuk blog aku ni. tapi bila sentuh bab2 amanah ni....memang ya. ramai staf2 kerajaan mahupun swasta menggunakan time opis hour untuk memblogging mahupun memblogwalking. termasuk la aku. so...apa nak buat...hobi. Ampun ya bosss...tapi dengan bos boleh la kita minta ampun...tapi bila bab2 nak menghalalkan gaji yang masuk perut akibat mencuri masa2 kerja yang dibayar gaji untuk diri sendiri macammana??? tak terjawab den ni haaa!!!!! tulun3333...

So, now....aku cuba untuk berazam..no more post time opis hour. kalau terdesak sangat pun akan aku gantikan dengan obertime. eh!! bukanker aku selalu obertime. takder plak aku nak claim. kira ok la tu bos kan????!!! bos kan slalu suh saya obertime....so..saya nakal222 sket boleh lah yer....hehheeh
gambar curi2.....hehehe..miting semalam

aku ni sekarang idup dengan miting jer...semalam miting seharian..pagi dan petang. So..semalam aku kira2 time aku buat kija tinggal 1 jam setengah jer. so..nak buat kija apa...tenung22..belek222..plan222 dah habis 1 jam. 30 minit lagi dok kemas222....selak22...senyum22..habis!!!. hari ni free sket kot. tak dapat apa2 undangan lagik. tapi esok ada 2 undangan miting. serentak plak tu. so, haruslah salah satu aku terpaksa antar wakil. hissshhhhh!!!!!!!!! naseb3333. ampun ya...sesapa kena pergi tu ya....bukan aku sengajakan. telah cuba minta miting tersebut dibuat petang. tapi tak boleh ditunda lagik.

okey...masa dah time. kena amanah ya kakak22, adik22, abang22...jom..kita buat kija.










No comments:

Post a Comment

Jom Mengomen...

Percutian ke iCity

Assalamualaikum.. Sambung cerita percutian yang mendukacitakan di Genting Highlands.... Nak cerita sekali harung hari tu..masa tak bera...