Friday, April 22, 2011


dua hari tak hapdet blog...agak kebizian sikit. semalam sibuk dengan miting. sampai kol 1 tengahari pun dapat undangan gi tengok site lagik. kol 2 baru lunch. sebook betul.

but today pun sibuk jugak..tapi takler seteruk semalam. tudei leh layan movie lagi. citer red riding hood. memang rasa tajuk takder kaitan dengan jalan citer...but citer leh layan la.aku kasi 4 bintang daripada 5 bintang. mula2 aku suspek citer hantu. ya ler...dah set dalam mind ni hantu..hantu..hantu mak limah. sekali citer serigala jadian beb. ala2 twilight pun ada gak. hahaha...hantu yang romantik gitu.




ceritanya begini....one day..payah la nak cakap omputih...kata sokongan kan...

suspen tau citer dia ni...jenuh aku meneka2 siapa la gerangannya yang jadi serigala jadian ni. mula2 teka peter..pastu henry..pastu gandma valerie...sekali beb yang tak kusangka serigala jadian ni adalah papa valerie. hahaha... tak sangka kan...penat aku terkejut2 dan otak aku plak gatal dok pikir. tapi failed akhirnya.

valerie dengan henry...henry tu nak ke dia...dah siap bertunang dah pun. but dia plak jatuh cinta dengan peter

babak romantis valerie dengan peter...kesian henry..masa tu dia ngendap2 tengok belakang dinding kayu...

ending citer ni best la jugak...last2 peter tu jadi serigala jadian gak kesan daripada luvbite papa serigala tu...but si valerie ni still setia tunggu peter...romantik gitu la kan..kalo aku dah lama aku kawen dengan henry tu...dah la ada kedai kunci(paling kaya kat kampung tu la)...hensem plak tu...hihihi.

tapi ku rasa...kalau ada citer lain baik tengok citer lain kot...sebab kami sumer tertipu tadi. hahahaha...

p/s : ada orang kena marah dalam bilik tu...hihih..dan satu lagik..malam ni ada Maharaja Lawak..tak sabaq gue nak nengok SEPAH dan JOZAN beraksi ni.





1 comment:

  1. Puan,

    Dah seminggu puan tak update blog. Busy ke? (hari ini 28-4-2011)

    ReplyDelete

Jom Mengomen...

Percutian ke iCity

Assalamualaikum.. Sambung cerita percutian yang mendukacitakan di Genting Highlands.... Nak cerita sekali harung hari tu..masa tak bera...