Wednesday, April 13, 2011

Handphone Baru

hari ni takder mood nak buat keje.
tiba2 jer jadi malas
kenapa yer?????
mungkin sebab dah 2 bulan aku tunging terbalik non stop siapkan sistem..
trus dah life semalam...hari ni jadi pemalas.

selama 2 bulan..tido aku asik bermimpikan coding..
ada juga berkali2 aku mimpikan kena marah dengan box..
ada korang pernah mimpi cam aku????
kalau setakat mimpi coding..aku rasa ramai yang pernah..
tapi kalo mimpikan kena marah...mesti tak kan???
tu la....mimpi aku datang dengan package..
mahal woooo

dalam entry lepas..aku bercerita pasal handphone kan??
so this is my new hp rite now....
...tahun ni jer aku dah 4 kali tukar hp.. baru 4 bulan dah 4 kali
mula2 c6..pastu blackberry bold...pastu e72...and now htc incredible. ekceli aku memang plan nak tukaq handphone...sebab tensen (ada kaitan kah dengan hp)..itu semua alasan semata2. kebetulan en somi aku nak tukar hpnya....so masa dia memilih hp...aku pun tumpang la pilih skali. then...tetiba en somi bertanyakan pada aku "dinda nak ker hp tu??"..of cos la aku cakap "nak..." rugi le kalo tolak. membazir?????? bagi aku memang membazir..tapi lagi sakit ati kalo somi aku beli helmet, boot motor, aksesori motor beriban222....baik aku habiskan sket duit tu untuk aku....fair kan?????....maaf ya sayangku...dinda cuma dengki sedikit sahaja.

rasa lega sket...bila tensen2 dapat benda yang kita nak. huhuhuhu...tenkiu my hubby...walaupun hp ni merangkap hadiah besday aku yang ke 34....wahhhhhhhhhh dah tua rupanya. ala tak kisah..yang penting dalam hati muda.


i lap u...

dah dapat hp baru lap kan? oooohhhh tidak!!!!!! hari2 aku lap him.



No comments:

Post a Comment

Jom Mengomen...

Percutian ke iCity

Assalamualaikum.. Sambung cerita percutian yang mendukacitakan di Genting Highlands.... Nak cerita sekali harung hari tu..masa tak bera...