Tuesday, July 05, 2011

Diari Hatiku

Salam semua...nak update tapi tiba2 jadi malas nak update..becoz takder entri menarik akhir2 ni. asik2 entri kemurungan dan ketensenan aku jer...kang orang baca pun tensen jer. boohsan!!!!

rasanya entri bulanan paling banyak aku pernah buat adalah entri pada bulan jun 2011. dalam 29 entry rasanya. hampir sehari 1 entry. memang rajin. ni bulan julai dah start tahap kemalasan maksima. malas nak hapdet..malas nak blogwalking...malas nak on9. emel, sms, ym pun malas nak balas. memang malas tahap cipan ni.

why aku malas???....pasal apa lagik..pasal cik puspawangi yang mewangi setaman ni la. hilang mood aku...dah 3 hari datang opis kena sergah pagi2. kemon la....baru nak on lappy...terus kena sergah apa cer???!!!... mengong. merudum mood aku..ilang etika kerja...berterbangan things to do aku untuk hari tu. last2 tinggal things to tido jer. baru padan muka.

tiba2 rasa serabut kepala aku. banyak keje bertindan2. lappy plak buat hal. time loading tu jer dah setengah jam...sementara tunggu habis putar2 tu..sempat aku pegi bancuh air segelas. hari ni hantar klinik...checkup. hopefully, pas ni sihat ler..kalo buat hal lagik..aku nak kebumikan dalam bilik bos. padan muka.

okeylah...cau dulu...programmer sumer attend training..bestkan! aku plak dok fenin kat sini. bos kata SA boleh nak gi training...tapi bila bos panggil atau ada keje kena la tinggalkan training. kalo camtu baik takyah masuk. jap masuk jap keluar...buat sakit ati jer. last2..APA PUN TAK BOLEH!

No comments:

Post a Comment

Jom Mengomen...

Percutian ke iCity

Assalamualaikum.. Sambung cerita percutian yang mendukacitakan di Genting Highlands.... Nak cerita sekali harung hari tu..masa tak bera...