Friday, July 01, 2011

Low Blood and My Berat


Salam Semua...n Mornink All!!!...

today aku datang semula ke opis setelah bercuti selepas terkena tekanan darah rendah yang kata doktor agak kronik..tapi bagi aku biasa2 jer...70/50. kronik ker????

doktor kata kalau bacaan bawah di bawah paras 50...aku berada di paras yang bahaya???...macam tak caya kan? sebab darah tidak boleh dipam ke jantung. masa aku bersalinkan aina dulu..tekanan darah aku drop teruk..masa tu 60/40 kol 4 pagi. tapi aku memang perasan le...masa aku melayang2 nak pitam..terdengar doktor dah suh standby apa yang patut. tapi mujur aku ok. kalau tak sekarang ni aku mesti berada di syurga firdausi...jihad. mati sebab beranak. mati syahiiiidddd.

aku tak tau sangat bab2 tekanan darah ni. mula2 aku takut kena darah tinggi...sebab sakit kepala yang kronik. so, aku gi check. tup2 dok cakap.."u bukan darah tinggi..tapi darah u rendah. so, u kena rehat...dok kat umah..jangan drive sebab anytime u boleh pitam". tapi bila dok umah pun..user call tak berenti222...teringat pulak keje yang melambak kat opis. huhhhh sapa nak jawab kalau aku tak leh siapkan. sapa nak tolong aku siapkan. nobody..nobody eheheeeiiiiii. bila pikir2 balik..dok kat opis pun sama. hari2 kena ngadap. panggilan pulau. so, bila panggilan pulau aku asik kena memikir. macmmana otak nak rest. sometime, aku jeles gak dengan kawan2 yang lain...jarang kena panggilan pulau...boleh buat keje dengan aman. nak keluar opis pun takder sangat orang mencari. aku plak..pantang ilang dari pandangan mata...seksa...azab!!

tapi dah keje kan??? terima ajerlah. ada sebab kenapa Tuhan pilih aku...bukan setakat ujian dariNya...ujian dari panggilan pulau pun termasuk juga. hahahah.


aku nak amik kesempatan nak menunjuk22 berat aku yang dah turun...jom layanzz..sori keluar topik.

berat aku pada 9 Jun 2011


berat aku pada 27 Jun 2011

berat aku pada 1 Julai 2011

so, aku harap dapat capai target aku. heheheh.



1 comment:

Jom Mengomen...

Berpindah Blog

Assalamualaikum... Blog ini telah berpindah ke: wonderfulprimroselife.blogspot.com . blog baru...hidup baru..harapan baru Insyaa All...