Friday, July 08, 2011

Thanks atas Teguran..

Hai!!!..

surprise....ada jugak orang menjengah blog aku ni yer...maklumlah..blog ni ibarat diari aku...tempat pelepasan perasaan...so, segala2nya aku hamburkan di sini..kalo ada yang terasa maaflah yer....

thanks pada cik siti (bukan nama sebenar) yang sudi menegur..tapi cik siti...kira giler lembut aku menengking...compare dengan hamunan yang aku terima dalam miting....kira ok la kan cik siti...??? (lain kali bagiler nama sebenar...senang saya nak jumpa borak2)

selama ni aku cukup berlembut...orang nak hentak..nak komen..nak kutuk...nak blaim sistem sampai hancur pun...aku senyummmmmmm jer...tapi kalo dah menghina...atau bercakap cara kurang ajar...kadang2 kita kena balas juga. ikut jenis lawan..kalo lawan keluarkan pedang...takkan kita nak keluarkan timun. betul tak??? sekali sekali kena bagi buku bertemu ruas...baru best.

kata nak buat mesyuarat/perbincangan..tapi perbincangan apa...kalo satu pihak jer yang bercakap. pihak satu lagi kena mendengar dan mengiyakan. itu ceramah sivik. perbincangan maknanya..kedua-dua pihak kena bercakap. mendengar dan menerima. ini kita jer nak dengar...nak iyakan yang satu lagi dok bercaaaakkkkaaapppp tak henti. kalao cam ustazah bahyah cakap ok gak..ni macam mak tiri bercakap...sampai aku nak bagi penjelasan pun tak sempat...perbincangan apa...tell me!!!!

eh222!!! aku plak teremosianal...nak terfolo plak geng2 tu. baik aku relax...hari ni kan hari jumaat..baca yasin lagi baik...

No comments:

Post a Comment

Jom Mengomen...

Percutian ke iCity

Assalamualaikum.. Sambung cerita percutian yang mendukacitakan di Genting Highlands.... Nak cerita sekali harung hari tu..masa tak bera...