Tuesday, July 12, 2011

Pembuka Tirai Psycho


tiba2 aku rasa nak hapdet blog...

why???

pressure dengan hilaian pontianak di pagi hari...terus mood aku menjunam...dari minggu lepas...1st call aku dapat hari2 adalah dari puspawangi..kiranya hari2 aku akan jadi pembuka tirai untuk rakan2 seterusnya. penat bebeh!!!...minggu ni..kiranya dah 2 hari aku jadi pembuka tirai. why aku????...adakah sebab memang keje dia banyak dengan aku..atau adakah bila tengok muka aku jer...terus hilaian boleh keluar dengan merdunya.

mangkuk betul!!!!

bila dipikir2kan balik memanglah keje dia banyak perlukan aku...kenapa???? haaaa!!!!!!! ni nak jawab ni..keraaaaaanaaaaa....boleh dikatakan sumer dia suh aku buat. so, deal dengan aku jer ler. pastu bila tak siap nak marah2 aku. ikut queue ok. kang kalo aku tak layan user dok call...aku jugak yang kena marah. dah layan..sepetang jer tepon aku akan asik berdering dengan call dari obersea mana nak siap keje. nak suh aku stayback sampai kol 10 malam??? sori la..aku ada anak. anak yang bersekolah. dulu boleh la aku ada maid...sekarang dah takder. so, after 5.30pm adalah masa aku dengan famili...so, jangan assume...aku balik umah..sambung buat keje opis. no way!!!. kol 10 malam, mata aku dah lalok beb...ngantukkkkssss giloozzz. sebab apa??? sebab kat opis aku takder masa nak relax2, poya222....8 jam dok ngadap keje jer....otak ligat fikir. boleh tak kalau faham benda ni..benda simple dimple jer oiiiiii!!!!!

malas la nak cakap dengan benda2 wangi yang tak wangi ni....hilai la macam mana pun..aku senyum jer. nak kata aku nak nangis macam acara menangis berkumpulan hari tu??? tak nak dah aku. lagi hilai tu kuat..lagi luas senyuman aku. sound tu dah takder effect dah!!! mangli....

ok...sambung buat keje...kang tak siap keje kena dengar lagi hilaian pontianak tu...

p/s : agak2 kalo anak kita hari2 kita marah..lut tak?
silap2 dia buat bodo jer lepas tu..




No comments:

Post a Comment

Jom Mengomen...

Percutian ke iCity

Assalamualaikum.. Sambung cerita percutian yang mendukacitakan di Genting Highlands.... Nak cerita sekali harung hari tu..masa tak bera...