Friday, July 15, 2011

hidup untuk keje ker...keje untuk hidup???


semalam takder en3....sibuk. kol 9 pagi hingga 12 tengahari aku kena memantau Meet The Customer Day Programme. so, bila memantau..kol 8.30am...aku dah kena prepare everything. habis around kol 12.30tengahari. so..separuh hari dah habis masa kat situ. then kol 12.45 tengahari pecut ke sekolah anak2 aku...jemput diorang balik dari sekolah...the kol 2.30 petang ada miting lagik sampai kol 4.00pm rasanya. dari 4pm sampai ke 5.30pm..masa tu la aku meyetelkan keje2 yang mana ada. tu pun tak habis lagi. sambung hari ni.


benda yang nak disambung untuk hari ini...keje semalam yang tak sempat nak siapkan.

aduan2 yang perlu aku setelkan everyday. yang dalam fail ni sumer dah setel....


en3 aku jarang2 sekali berkisar pasal benda lain..melainkan kerja. pasal jalan2 jarang2 sekali. maybe sebab life aku adalah kerja. sama macam life hubby aku kerja jer. hari untuk berjalan2 cuma hari ahad sahaja. kalo tengok paragraph satu tu...macam tu la aku hari2. kalau takdak miting ker...apa ker...keje lain tetap masyuk...like system development...testing system...nak extraxt data...nak migrate data...itu la keje aku hari2. sampai sekarang masih ada yang tak siap. nak buat macammana...buat ini..kejap kena buat itu..last2 tinggalkan benda yang tak siap. pastu buat balik...lama2 aku pun dah malas. tak tau nak buat mana dulu.

okesss...mau start buat keje..kejap lagi mesti bos panggil pasal final acceptance test untuk sistem aku yang baru siap tu.

p/s : hidup untuk keje ker...keje untuk hidup???

No comments:

Post a Comment

Jom Mengomen...

Percutian ke iCity

Assalamualaikum.. Sambung cerita percutian yang mendukacitakan di Genting Highlands.... Nak cerita sekali harung hari tu..masa tak bera...