Friday, July 15, 2011

Kronologi hari ini



Hurmmm...hari ni amat perit.

Jadual padat

8.45am - 9.40am : mengadap - kena draft minit untuk final accepatance test system seperti yang telah aku jangkakan pada en3 lepas.

11.15am - 12.00 tgh : mengadap - bincang pasal persediaan untuk training sistem...kena buat minit lagi....

3pm - 4.00pm : mengadap - kena marah pasal direktori personal. Padahal bukan aku jaga pun. Salah ja..nak marah aku. Mentang2 aku menten dbase...tapi kalo orang tukar info, takkan aku leh kontrol kot.  Tu yang payah kalo taktau sapa handle. Penin aku.

4.30pm - 5.00pm : mengadap - diskas pasal anak buah aku punya kes. Kena draft minit lagiiiikkkk...

5.15pm -5.30pm : mengadap - diskas pasal sistem...data yang tidak diketahui mana puncanya...then kena hantar minit lagik.

Pas aku hantar...aku chow balik. Kalo tak naya dok tunggu kat opis. Loottiiihhh.

See...mana sempat nak siapkan keje....gambar adalah masakan aku malam ni untuk anak aku. Ikan siakap masak kicap. Kenapa hitam sangat...sebab kicap itu hitam.

Posted via Android

Posted via Android

No comments:

Post a Comment

Jom Mengomen...

Percutian ke iCity

Assalamualaikum.. Sambung cerita percutian yang mendukacitakan di Genting Highlands.... Nak cerita sekali harung hari tu..masa tak bera...