Monday, October 18, 2010

Bisnes Online

Hari ini agak bz...sedang berusaha membangunkan blog-blog perniagaan. nantikan kemunculan blog2 bisnes online aku ya!!! murah2 sahaja. aku target esok boleh dilancarkan secara rasmi.

dah lama aku pikir nak try buat bisnes online. biasaler nak cari duit sampingan. sekarang kan harga barang2 dah naik. bonus pun dah tak dapat dah 3 tahun. dapat duit saguhati jer. syukurlah...daripada tak dapat...dapat jugak. tapi mana cukup untuk wanita dan perempuan2 seperti aku kan....harusssss le lebih...

selain dari minta kat bank begerak atau songlap dari wallet en somi...maka aku harus berdikari sendre...mencari rejeki sendiri...jadi moral from this en3...sokonglah bisnes aku!!!!!!!!!!....

No comments:

Post a Comment

Jom Mengomen...

Percutian ke iCity

Assalamualaikum.. Sambung cerita percutian yang mendukacitakan di Genting Highlands.... Nak cerita sekali harung hari tu..masa tak bera...