Tuesday, October 19, 2010

Hari Ini...

Dah dua hari aku takder penjaga kat opis ni...rasa lapang segala semak samun yang tumbuh bekeliaran dalam kepala hotak aku ni...lapang selapang-lapangnya..tenang setenang-tenangnya. jadi aku pun membalas dendam dengan seikhlas hati...duduk goyang kaki...relax..tenangkan minda..tenangkan jiwa. selama ini kalo penjaga ada...aku macam tak sempat nak pijak kaki ke bumi...macam berterbangan di angkasa. kejap ke sana..kejap ke sini...penat!!! sungguh memenatkan.

aku fedulikkan kata2 orang...biarlah apa orang nak kata pun. yang penting aku hepi. oh ya!! lupa mau kabarkan...petang ini aku ada friendly futsal sama team JPN (baca lenggok indon)..kat gelanggang Mohktar Dahari. kejap lagi plak..aku ada mesyuarat sama bahagian MPD...heheheheh...keje ooo keje...bila mau berenti...

p/s : teringat dulu time aku jadi cikgu...sungguh relax!!!

No comments:

Post a Comment

Jom Mengomen...

Percutian ke iCity

Assalamualaikum.. Sambung cerita percutian yang mendukacitakan di Genting Highlands.... Nak cerita sekali harung hari tu..masa tak bera...