Monday, October 04, 2010

Mood Hari Senin

Nak update gak hari ni...walaupun time keje...walaupun betimbun2 keje menanti...apa aku fedulik.

Petang ni ada miting dengan salah satu unit/bahagian kat ministry aku ni.  yang paling aku geram dan membuak2 bagai lahar gunung berapi ni adalah......hanya aku sorang daripada unit aku ni yang akan menampilkan diri.  sebab aku takder backup ataupun takder pembantu dalam menguruskan sistem2 intranet aku ni.  geram!!!..mati ler kalo aku sorang nak buat sumer...kalau aku cuti...sapa nak ganti aku.  ni yang aku bengang ni...sudahnyer...aku kena jadi tukun karat kat opis ni.  nak pegi mana2 pun tak boleh.  takut user call takder orang boleh entertain/solve their problem.  bongok kan?????..memang bongok tahap cipan.

sesekali nak jer aku buat jahat.  time miting urgent aku amik EL.  kasi gelabah bos aku.  baru tau...langit tinggi ke rendah.  lepas ni aku dah atur perancangan...ada jer training...ada jer miting..aku nak hantar anak buah aku pegi.  biar kena belajar dalam terpaksa.  kalo tak jangan harapler semua nak belajar.  bagi a..buat a..bagi b buat a1/2. 

ok nak stop dulu..fuhhh!!!! lega...meleleh dah lahar gunung berapi aku ni..  kureng sket geram. 

1 comment:

Jom Mengomen...

Berpindah Blog

Assalamualaikum... Blog ini telah berpindah ke: wonderfulprimroselife.blogspot.com . blog baru...hidup baru..harapan baru Insyaa All...