Wednesday, October 27, 2010

"Transformer : Revenge of the Fallen"

aku tengah layan citer "Transformer : Revenge of the Fallen". betoiii ka????

first time tengok citer ni...walaupun dah basi. memang seronok. ala2 terminator pun ada. memang hebakk la kalo omputih buat pilem. dasat. habis semua teknologi diorang guna. kalo kat mesia paling hebat pun adik beradik KRU. ada la pakai teknologi sket. kalo yang lain asik cerita cinta dan taik mata jer...buhsan aku.

ok aku tengok dulu..walaupun robowarrior tu aku tak kenai masa satu baik mana satu jahat. sampai laki aku naik cemuih la pasai aku dok tanya "yang ni jahat ka baik abg??" sat2 tanya lagi "robot ni baik ka dak??" pastu tanya lagi "depa nak cari apa tu???" pastu 4 kali tanya laki aku pun buat tak dengar ja...jenuh aku dok fokus sorang2...

aku nak tengok dulu la...laki aku dah tak layan dah kalo aku tanya ni..

p/s: pasai apa dia cari sam yer????

No comments:

Post a Comment

Jom Mengomen...

Berpindah Blog

Assalamualaikum... Blog ini telah berpindah ke: wonderfulprimroselife.blogspot.com . blog baru...hidup baru..harapan baru Insyaa All...