Tuesday, October 19, 2010

Rasukan Ablasa

aku agak pelik kenapa sekarang ni produser22 filem berlumba2 nak keluarkan citer2 hantu. start dengan citer jangan pandang belakang...pastu congkak..cermin...jangan pandang belakang congkak... rasukan ablasa..dan sekarang ni kat panggung wayang citer jangan pandang belakang congkak 2 pulak. pelik betul aku. dah ler tu...kat astro pun channel 411, 412, 413 asik2 main citer hantu...citer bunuh2. apa yang bestnyer ntah.

nak jadi citer malam tadi aku tertengok citer rasukan ablasa kat channel apa ntah...aku pun dah tak ingat. memandangkan takder citer lain yang aku boleh nengok sekeluarga aku layan jer ler citer tu. tapi betul ler...pengarah buat citer tangkap muat jer...asal siap..jual. last2 hampeh..tak laku. apa taknya..anak aku yang umur 6 tahun pun leh komen tengok citer tu.

kalo ikut logiknyer...orang melayu ni kalo dah kena rasuk22 puaka camtu..mestiler panggil tok bomoh ker ustaz ker...ni tak..pandai plak hantar ke tanjung rambutan...pastu mak bapak takder plak dalam citer ni. tak logik langsung. nampak sangat nak jimatkan duit. takmo bayar banyak pelakon. last2 citer hampeh. memang ler kalo nak citer sumer 40 jam pun tak habis...tapi bagiler logik sket. ni ler kalo orang kita buat filemmm...sesuwwwai ler...filem kita orang kita. hehehhe.....

aku takmo komen banyak...kang ke su..tak pasai2 sampai surat mahkamah. tapi bulan ni kat channel movie astro ada satu citer hantu aku suka tengok...tajuknye aku tak hengat...tapi yang pasti ada ler perkataan connecticut kat dalam tajuk tu. memang best...suspend...dan buat kita berfikir....

stop kat sini dulu...chowww..zasssssss!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

Jom Mengomen...

Percutian ke iCity

Assalamualaikum.. Sambung cerita percutian yang mendukacitakan di Genting Highlands.... Nak cerita sekali harung hari tu..masa tak bera...