Tuesday, October 12, 2010

Diana..Semoga Semuanya Selamat

aku rasa sedey bila baca blog virtual friend Diana Ishak. Tambah2 lagi bila baca en3 dari en ridzuan..somi diana. owwhh!!! sungguh menyentuh jiwa. semoga Diana akan kuat menempuh ujian tuhan. pada yang anynomous yang bagi komen tak beradab dan tak sensitif dengan perasaan orang tu...memang tak berhati prot dan tak berotak. takkena kat diri sendre....sedap jer nak mengomen orang.

aku suka baca belog diana....memang bahasanya kadang2 agak kasar dan tuuuutttt...tapi bagi aku...aku suker dan aku seronok. kalau ada masa..aku akan baca en3 diana yang lepas222......sampai tergelak sorang2..siap meleleh lagi air mata. banyak2 blog aku buka dan aku baca..aku rasa blog diana yang paling besssttttt....

aku sibuk 2 hari ni....jadi takder masa nak hapdet blog aku...just a simple en3...aku doakan semoga diana selamat...baby nyer selamat. semoga en wan pun kuat menghadapi dugaan ini. Harap2 en wan akan sentiasa hapdet berita terkini pasal diana. Ujian tuhan...kadang2 bukan untuk menghukum sebaliknya untuk menghapus dosa kita....

p/s ~ tetiba2 teringat time aku beranak dulu..kalo diana high blood pressure aku plak low blood...siap tumpah darah lagi..(40/60) cam nak mati.

2 comments:

Jom Mengomen...

Berpindah Blog

Assalamualaikum... Blog ini telah berpindah ke: wonderfulprimroselife.blogspot.com . blog baru...hidup baru..harapan baru Insyaa All...