Friday, October 15, 2010

Rahsia Kurus dengan Herbalife

Ramai tanya aku..camner aku leh turunkan berat badan aku...yo ler ...bulan mac dulu berat aku dekat 70kg..sekarang dah 55kg...bulan puasa hari tu turun ler dekat 53kg...tapi pas raya biasaler naik ler balik....tu tak boleh nak cakap la kan...aku kan pakar penghabis biskut raya...tapi aku dalam proses untuk menstabilkan berat aku semula sekarang....nak mencapai tahap sasaran...52kg. kang kurus sangat tak best gak...kang takder apa nak pegang..huhuhuhu...

nak tahu rahsianyer..."MINUMLER HERBALIFE"...selain dari memaintainkan berat badan...herbalife juga akan mencantikkan kulit anda. tak percaya?????!!!!!!...meh sini aku nak citer...

ni ler benda yang aku makan....tahan dekat 2 bulan...dengan syarat kena pandai2 jimat...

lepas makan herbalife...muka aku jarang naik jerawat....susah nak ada jerawat. kulit pun ok...maybe sebab herbalife ni dibuat dari kacang soya kot. pasal makan plak....herbalife akan bagi kita kenyang. satu shake sebelah pagi dah boleh ganti sarapan...aku dah tak rasa lapar. bayangkan kalo kita makan pagi...kalori sahaja dah 400++ cal. tapi kalo herbalife...segelas shake hanya mengandungi 180cal. sebenarnya badan kita hanya memerlukan 1200cal sahaja sehari. kalo nak kurus ler. jadi kena pandai kira kalori la.

aku dah jadi ahli herbalife....so, pada sesapa yang nak beli set herbalife bolehler pm aku. kira harga ahli....saja nak promote....

usaha tangga kejayaan.....nak kurus kena ler korbankan duit sket...heheheh

No comments:

Post a Comment

Jom Mengomen...

Percutian ke iCity

Assalamualaikum.. Sambung cerita percutian yang mendukacitakan di Genting Highlands.... Nak cerita sekali harung hari tu..masa tak bera...